Visa www.van2o.lt parduodama produkcija yra pristatoma VeniPak kurjeriu arba įmonės prekybos partnerių transportu. Savo klientams siuntas pristatome per 1-3 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo visoje Lietuvoje. Pristatymas yra nemokamas nuo 8 iki 17 val. darbo dienomis. Užsakant pristatymą vakare nuo 18 iki 22 val., pristatymo mokestis automatiškai pridedamas prie užsakymo vertės.

Galimi siuntų pristatymo laiko intervalai darbo dienomis:

  • 8-17 val. visoje Lietuvoje ir užsienyje, kur veža Venipak (Lietuvoje pristatymas nemokamas)
  • 18-22 val. tik miestuose Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus (pristatymo mokestis nuo 5 € iki 8 €)

VeniPak kurjeris dieną prieš pristatant siuntą išsiunčia pirkėjui SMS priminimą, kuriame nurodytas siuntos pristatymo adresas,  pristatymo laiko intervalas, grynųjų pinigų suma, kurią reikės sumokėti be grąžos (pasirinkus atsiskaitymą po prekių pristatymo).

Svarbu: Sutarti su kurjeriu konkrečios pristatymo valandos negalima. Kurjeris skambina klientui, kad praneštų apie savo atvykimo laiką. Jei kurjeris Jūsų neras nurodytu adresu pasirinktame laiko intervale, prekės bus nuvežtos į VeniPak siuntų terminalą ir ten saugomos tris dienas kol Jūs atvyksite jų atsiimti. Mokėjimui reikalingą sumą turėkite be grąžos. Prašome tiksliai nurodyti pristatymo adresą, kontaktinę informaciją bei kitą svarbią informaciją (pvz. laiptinės durų kodą ir pan.) užsakymo formavimo metu.

Pastaba. Pristatant užsakymus į Kuršių Neriją taikomas papildomas 40 Eur (be PVM) mokestis.


Atmintinė klientams priimant siuntą

  • Nepasirašykite siuntos priėmimo/perdavimo akto (P.O.D.) tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės. Pastebėję pakuotės pažeidimus (įlenkimai, aplamdymai, įplyšimai ir pan.) būtinai įtraukite pastabą apie pažeidimus į siuntos priėmimo/perdavimo aktą.
  • Nepasirašykite siuntos priėmimo/perdavimo akto (P.O.D.) tol, kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį. Padėklas (paletė), kuris yra apvyniotas pakavimo plėvele, yra lygus vienai pakuotei.
  • Siuntos priėmimo metu dalyvaujant kurjeriui atidarykite pakuotę ir įsitikinkite, kad prekė yra nepažeista. Aptikus pažeidimus, užfiksuokite pažeidimus siuntos priėmimo/perdavimo akte (P.O.D.) ir susisiekite su UAB „Prolita“ arba atsisakykite priimti siuntą.
  • Pasirašant priėmimo/perdavimo aktą (P.O.D.) klientas patvirtina, kad prekes yra apžiūrėtos nuėmus pakuotę ir išorinių prekės pažeidimų nėra.
  • Jei prekės priėmimo metu į siuntos priėmimo/perdavimo aktą (P.O.D.) nebuvo įtrauktos pastabos dėl pakuotės/prekės pažeidimų, tolimesnės pretenzijos nėra priimamos.